Total Pageviews

Monday, December 28, 2015

PERJALANAN CERITA PERKAHWINAN TANGGAL 04.04.2014

ALHAMDULILLAH syukur ke hadrat ilahi, sudah setahun lebih sekarang menjadi isteri malah menjadi ibu dah pun.. 04.04.2014 selamat diijabkabulkan dengah pasangan pilihan hati, cewah.. straight to de point la ya.. Bridal : kaseh pengantin ( jangan amik dengan dia weh, menyesal tak sudah ) sepertimana aku telah melalui pemilihan bridal yang x begitu menepati cita rasa den masa bertunang seperti itulah terjadi waktu nak kawin deknon aku tertipu dengan pakage yang ditawarkan yg terlalu murah dan bnyk benda dia bagi . rm3200, baju 3 pasang berinai meja makan pengantin red karpet outdoor n indoor photog siap album makeup dua kali kasut karpet depan pelamin bunga tangan fresh flower so,.. booking bayar 500.. aku sedar aku salah buat pertimbangan,,, sbb skali ngn gamba, so amatla murah.. tapi .. baju dia ya awlah xde satu pun yg muat dgn laki den, laki den ni dh ler tinggi. ofcoz seluar tak muat. dari 3 baju aku amik dua baju je, tu pun dia suruh tambah duit sbb seluar x muat, so dia kena sewa kat lain. mana boeh!!!!!! humm, nasib la, dah la kita booking dia x mik tahu pun. x call balik, x follow up.. bila kita follow up dia wat dek. balik kl ke kota bharu nak pilih baju. butik tutup. padahal dah call awal dh kata nk set apoiment, dia ingat dekat, duit lagi. lantak ko la weh., haish.. makeup? faile jgk... so dengan berbekalkn fesbuk, aku selidik org yang pernah ambik bridal dengan dia.. akak tu kata makeup dia sgt over, x cantik, so aku decide amik makeup dengan orang lain a.ka. kak la,, untuk sanding.. dengan dia utk akak nikah.. gamba? aku kene paw lg rm40 dengan photog, kata over snap.. humm. n aku x dpt pun smpai skrg album tu.. aku pasrah... meja makan pengantin macam taik.. shit je..
sekian. to be continue about my pregnancy pulak ye.

No comments:

Post a Comment