Total Pageviews

Tuesday, December 29, 2015

honeymoon part 1 : pulau perhentian.

cerita lapuk dah basi baru nak hupdate, but nevermind, try my best, selepas kenduri selesai di belah kelantan, kami decided nak pergi pulau perhentian, tanpa menempah awal bilik penginapan mahupun pakage apa-apa. seronok x? itula gaya hidup encik laki den, dia main cekau je gi. dia kata jum gi pulau perhentian sebab dekat dah jety dia dengan rumah kan, so pagi tu gerak gi jety pulau perhentian dekat besut kuala terengganu.. cari agen utk book bilik, aku pun dah lupa berapa ratus habes, duduk semalam je taw, rasa-rasa rm400 sekali dengan bot pergi balik utk dua org, berbekalkn apa yang ada dalam beg baju lepas sanding main angkut je beg tu, x rancang langsung, disebabkan mmg xde masa.. kami x gi snorkeling pun ( kene gi lagi ni bawak anak pulak ).... so samapi hotel tenghari. cek in... jalan-jalan. esok pagi pkul 11 dah kene kuar bilik cek out.. so mmg xley la gi snorkeling... sbb dia start pagi.. kami smpi pun dh lewat.. so mmg honeymmon la sgt .. hahhaa ( aku pulak bendera merah kan ) nasib la oiytt. kau tgk aku.. aku tgk ko. krik krik krik (dari mlm pertama lagi den period ) so moh ler layan gamba yg ada,
untuk pengetahuan, selepas makeup pengantin, muka aku jerawat ya awlah teruk gila.. tapi daku kuatkan jugak, honeymoon ni mmg best, sbb mmg aku spend time dengan laki den dengan riang gembira, ohohoi.. luv you encik husband. bersambung....

No comments:

Post a Comment