Total Pageviews

Thursday, December 22, 2011

avon naturals hand and body lotion (wild apple & grape)

salam...
korang selalunya pakai lotion badan jenama apa?
nak cerita..aku x suka sangat pakai lotion sebenarnya sebab kadang2 bila pas pakai lotion kat tangan bila kita nak basuh tangan kita rasa berminyak..x best sangat..satu hari tu..aku gi umah makusu kat KL jadi tgk la dia pakai hand and body lotion avon punya tapi betik...aku try la..mcm best.terus meresap jek..lembut...jadi ari tu aku balik kg aku,,aku gi kedai avon terus beli lotion tu..tapi yg bau wild apple & grape..best2 sgt2..x oily...yang malas nak pakai pun jadi rajin nk pakai kat tangan and kaki ni...effect dia pun best..kulit i dh x kering uolll....korang kene cuba taw..dia banyak lagi jenis sebenarnya...tp yg menarik perhatian aku of coz la bau epal...hehhee....












ok..korang kena cuba taw..nak2 yang wild apple & grape tu..bau dia mengancam sungguh....k lah nak tido ngn haruman ni,,,,cewah...bye

No comments:

Post a Comment